Poporodna vadba se izvaja v manjših skupinah in je primerna za vse mamice, ki želijo čim hitreje obnoviti svojo prejšnjo kondicijsko pripravljenost. Prav tako ponujamo možnost, da se vadeče mamice kasneje s pripravljenim telesom vključijo tudi v bolj intenzivne treninge.

Poudarek vadbe je na krepitvi medeničnih mišic, ki so zelo pomembne pri preprečevanju inkontinence, ter krepitvi globokih mišic trupa, ki pomagajo preprečevati bolečino v hrbtenici. S pomočjo vaj pomagamo povrniti ravnovesje v medeničnem obroču, ki je bil tekom nosečnosti in poroda izpostavljen velikim spremembam in obremenitvam.

Na vadbi učimo tudi pravilno telesno držo, s katero omogočamo optimalno obremenitev sklepov in mehkotkivnih struktur, ter s tem preprečujemo pojav bolečine. Ker med nosečnostjo pogosto pride do neravnovesja v mišičnih verigah, na poporodni vadbi krepimo celotno telo s poudarkom na mišicah zadnjice in globokih mišicah trupa, ki so pomembne pri preprečevanju bolečin v križu in odpravi diastaze rektusov.

Vadba poteka na osnovi premagovanja lastne telesne teže ter vključuje vaje z različnimi pripomočki, kot so velike in male žoge, posebna SMS elastika, male uteži, slajdi, trx trakovi, bosu žoga, ravnotežne blazine, itd.

Zakaj izbrati prav nas?
Imamo poseben in edinstven vadbeni pristop, saj na podlagi več kot 20-letnih izkušenj združujemo različna znanja in pristope vadb, ki temeljijo na različnih metodah: metodi McKenzie, SMS metodi, pilatesu in drugih. S tem znanjem omogočamo mamicam in drugim vadečim kar najboljši in najhitrejši napredek.

Informacije in prijave

 Monika Čučič

070 576 615